Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

FAQ EK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Gibraltar

Op 27 maart speelt het Nederlands elftal de eerste thuiswedstrijd onder leiding van de teruggekeerde bondscoach Ronald Koeman tegen Gibraltar. De wedstrijd wordt gespeeld in De Kuip in Rotterdam en begint om 20.45 uur. Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vragen over de wedstrijd en ticketverkoop 

 

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor Nederland – Gibraltar zijn te koop via de officiële ticketshop van de KNVB.

KNVB Ticketshop KNVB Ticketshop Tickets voor Nederland – Gibraltar zijn te koop via de officiële ticketshop van de KNVB.

 

Wanneer start de verkoop?

De kaartverkoop verloopt in fases. Zie hieronder wanneer jij tickets kunt bestellen.

  • Start voorverkoop voor Oranje ClubCardhouders: donderdag 12 januari, 12.00 uur
  • Start vrije verkoop: dinsdag 17 januari, 12.00 uur
 

Wat kosten de tickets?

Er zijn verschillende prijscategorieën beschikbaar voor de wedstrijd tegen Gibraltar:

  • Business Seats: € 125,-
  • Categorie 1: € 65,-
  • Categorie 2: € 49,-
  • Categorie 3: € 36,-
  • Categorie 4: € 30,-
 

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Voor de wedstrijd Nederland - Gibraltar is er geen limiet.

 

Krijgen Oranje ClubCardhouders korting?

Oranje ClubCardhouders kunnen voor Nederland - Gibraltar twee kaarten voor de prijs van één aanschaffen. Deze aanbieding geldt van donderdag 12 januari (12.00 uur) tot dinsdag 17 januari (12.00 uur). Vervolgens geldt voor Oranje ClubCardhouders een korting van 10%.

 

Ontvang ik punten voor deze wedstrijd als Oranje ClubCardhouder?

Ja, Oranje ClubCardhouders ontvangen punten voor hun bezoek aan de wedstrijd.

 

Kan ik mijn tickets overdragen als ik zelf niet kan gaan?

Ja. Als je onverhoopt zelf niet kunt gaan, dan kun je je ticket overdragen in persoonlijke kring.

 

Krijg ik geld terug als ik zelf niet kan gaan?

Nee, helaas krijg je geen geld terug als je zelf niet kunt gaan. Wel kun je jouw ticket overdragen aan iemand anders in jouw persoonlijke kring.

 

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

De tickets worden in de week voor de wedstrijd via e-mail toegestuurd en heb je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de wedstrijd in je bezit. Mocht je de tickets 24 uur voor aanvang van de wedstrijd nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met de KNVB via internetverkoop@knvb.nl.

 

Ik heb mijn tickets in de week en uiterlijk 24 uur voor de wedstrijd nog niet ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat de tickets in de ongewenste e-mail binnenkomen. Check dus even je spam e-mailbox. Daarnaast kun je je tickets ook zelf opnieuw ‘printen’. Ga naar onsoranje.nl/tickets en log in met jouw account. Selecteer rechtsboven in je profiel de optie Ticket. Vink jouw bestelde ticket(s) aan en klik op Herprint. Je ontvangt de tickets nu opnieuw per e-mail.

 

Zijn er ook rolstoelplaatsen beschikbaar bij deze wedstrijd?

Er zijn mindervalide plaatsen beschikbaar. Neem contact op met internetverkoop@knvb.nl om de mogelijkheden te bespreken.

 

Is er een sfeervak bij deze wedstrijd?

Ja, het sfeervak is in de vakken R, S, T.

 

Waar is het familievak?

Het familievak is in de vak J.

 

Kan ik ook al een parkeerplek boeken?

Dat kan. Kijk voor alle beschikbare parkeerplaatsen in de KNVB Ticketshop.

KNVB Ticketshop KNVB Ticketshop Boek een parkeerplek in de KNVB Ticketshop.

 

Is er een Oranje Fanzone bij deze wedstrijd?

Ja, er is een Oranje Fanzone bij deze wedstrijd. Meer informatie hierover volgt binnenkort.

 

Kom je met een touringcar?

Reserveer een parkeerticket via internetverkoop@knvb.nl.

 

Ik heb een andere vraag die hier niet tussen staat.

Neem dan contact op met de digitale assistent van Ons Oranje.

Digitale assistent Digitale assistent Neem contact op met de digitale assistent van OnsOranje.