Het lukt niet om de pagina die je zocht op OnsOranje.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Eurojackpot Vrouwen eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto:
De tweede periode van Guus Hiddink als bondscoach van het Nederlands elftal is nog geen succes. Onder zijn leiding leed Oranje maandag tegen IJsland (2-0) de derde nederlaag in vier duels.
Waar de bondscoach na het verlies tegen Tsjechië woedend was over spel van zijn ploeg, was Hiddink maandag vooral verbaasd. ,,Het ontbrak bij ons aan tempo om de mensen goed vrij te krijgen. We verplaatsten het spel niet snel genoeg naar de andere kant van het veld. Daardoor was IJsland telkens in de meerderheid. Het ontbrak dan aan gogme om andere oplossingen te vinden.”
Nederland heeft zich met het verlies tegen IJsland in een lastige situatie gemanoeuvreerd. De achterstand op de IJslanders en Tsjechië bedraagt al zes punten. ,,We moeten de komende tijd maar eens goed kijken naar de stand van zaken in het Nederland voetbal. Vandaag werd duidelijk dat we onder meer tekort komen in duelkracht, het fysieke aspect. We moeten kijken en nadenken of dat aan onze manier van opleiden ligt.”